کد خبر: ۲۶۳۵۹
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

ثبات نسبی در بازار رمزارزها|بیت‌کوین از مرز ۳۹ هزار دلار عبور کرد

بیت‌کوین و اتریوم هر دو با رشد جزئی به ترتیب به قیمت ۳۹ هزار و ۱۴۳ دلار و ۲ هزار و ۵۸۸ دلار معامله می‌شوند. همچنین سولانا، تتر، ریپل و برخی از ارز‌های دیجیتال با روند صعودی مواجه بودند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» بازار ارز‌های دیجیتال طی روز‌های گذشته با روند افزایشی قیمت مواجه بوده تا جاییکه در طی دو گذشته این روند افزایشی همچنان ادامه پیدا کرده است.

براساس این گزارش در نخستین ساعات معاملات در بازار امروز، قیمت رمزارز‌ها نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته و نقشه بازار به صورت ترکیبی در محدوده سبز و قرمز قرار دارد.

ارزش بازار جهانی رمزارز‌ها در حال حاضر ۱.۷۵ تریلیون دلار است که ۰.۰۳ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳۲.۳۱ درصد کاهش یافته و به ۵۳ میلیارد دلار رسیده است. از طرفی، ۵.۵۱ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

بیت‌کوین و اتریوم هر دو با رشد جزئی به ترتیب به قیمت ۳۹ هزار و ۱۴۳ دلار و ۲ هزار و ۵۸۸ دلار معامله می‌شوند. همچنین سولانا، تتر، ریپل و برخی از ارز‌های دیجیتال با روند صعودی مواجه بودند. در کنار آن رمزارز‌هایی مانند دوج‌کوین، لونا، باینس کوین و شیبا اینو نیز در محدوده قرمز قرار دارند.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی